Produse vestimentare, în general, dar și tricouri, șepci, tricouri și rucsacuri. Există multe articole vestimentare pe care le poți începe să le vinzi cu marca ta. Exact așa cum fac marile mărci de modă sau influenți . Dacă urmați aceste sugestii, veți putea începe să vindeți îmbrăcăminte cu propriul brand, pornind de la zero și fără a fi nevoie să investiți capital mare.
Inventar depozit in sectorul confectiilor
Deschideți un magazin de îmbrăcăminte , creați colecții, exprimați-vă stilul. Este visul multor antreprenori creativi care, pentru a-l realiza, investesc economiile, inchiriază un loc, comandă mărfuri de la furnizori și încep să aștepte clienții. Care, din păcate, ajung adesea încet.
Este clar că, în fața acestei împrejurări, riscul de a vedea stocul de depozit intact este foarte mare. Produsele comandate trebuie plătite, desigur. Dar cu ce bani dacă vânzările nu decolează ?
Aș spune că aceasta este cea mai mare frică a oricui vrea să înființeze un magazin de îmbrăcăminte.
Totuși, vă pot sugera o metodă care vă va permite să deschideți un magazin de îmbrăcăminte și să vindeți articole cu propria dvs. marcă, reducând în același timp riscul de inventar . Toate acestea se numesc print on demand : nu faci stoc si cumperi articolele vestimentare doar atunci cand sunt vandute. Și o faci folosind marca ta . Continuați să citiți și vă voi explica totul în detaliu .
Ce este imprimarea la cerere
Imprimarea la cerere este un nou model de afaceri care vă permite să creați și să vindeți produse de îmbrăcăminte personalizate fără a fi nevoie să cumpărați și să gestionați inventarul în avans. Profitând de acest model de afaceri, veți putea crea un magazin online și veți putea introduce produsele pe care doriți să le vindeți. Atunci când un client plasează o comandă, tot ce trebuie să faci este să trimiți comanda furnizorului tău care tipărește produsul personalizat și îl expediază direct clientului.
Acum îți voi clarifica toate îndoielile.
Print on demand este un serviciu care constă în personalizarea produselor cu etichetă albă (șepci, tricouri, căni, decorațiuni de perete, accesorii pentru telefon, articole de uz casnic și multe altele) cu designul dvs., prin intermediul unui furnizor de tipărituri, pe care apoi le veți revând la comandă. Este un model de afaceri atât de eficient încât îți permite să spargi barierele tradiționale care descurajează noii antreprenori.
Ti-ai imaginat vreodata cum ar fi sa vezi acea fraza geniala care ti-a venit in minte si de care esti mandru de imprimata pe un tricou? Aici, cu print on demand, sunteți la un pas de a vă realiza ideile de afaceri .
Aceasta înseamnă că veți putea să vă proiectați propriile produse , să vă dați liber creativității creând, de exemplu, tricouri sau șepci sau alte articole vestimentare cu imprimeurile, desenele, mesajele dvs., puneți totul în vânzare pe dvs. site-ul web și transmiteți comanda furnizorului de imprimare la cerere numai atunci când articolul dvs. de îmbrăcăminte este vândut.
Procedând astfel, nu va trebui să stocați produse vestimentare și nu vă veți confrunta cu riscul de a vedea produse depozitate în depozit care au timpi de vânzare mai mari decât altele. De fapt, nu veți plăti pentru produse până când nu se vând, așa că nu va trebui să cumpărați în vrac sau să gestionați inventarul .
Imprimarea la cerere este un model de afaceri relativ nou, dar devine din ce în ce mai popular. Este o opțiune excelentă pentru vânzătorii care doresc să înceapă o afacere de comerț electronic fără a fi nevoiți să investească mult capital.
Atat de interesant pana acum, nu-i asa?
Dar cel mai bun urmează să vină.
De fapt, faza post-vânzare – de la imprimare până la livrare – este gestionată de furnizorul dumneavoastră. Odată ce acest mecanism este configurat, veți putea procesa fiecare comandă în doar câteva clicuri, fără să vă faceți griji pentru nimic .
Acum că înțelegeți ce este imprimarea la cerere și de ce ar putea fi utilă pentru nevoile dvs. de afaceri, vă voi oferitoate instrumentele și indicațiile despre cum să vinzi îmbrăcăminte cu marca ta folosind tehnica print on demand.
Cum funcționează imprimarea la cerere
Procesul de imprimare la cerere poate fi împărțit în trei faze:
- crearea magazinului online : primul pas este crearea unui magazin online și o poți face folosind această platformă de comerț electronic ;
- inserarea produselor : odată ce magazinul online a fost creat, trebuie să introduceți produsele pe care doriți să le vindeți. Daca ai creativitate iti poti crea propriile produse personalizate; alternativ poți folosi produse de la un furnizor al cărui stil și design îl apreciezi;
- procesarea comenzii : atunci când unul dintre clienții dvs. plasează o comandă prin intermediul site-ului dvs., platforma transmite automat o comandă suplimentară furnizorului dvs. de tipărire la cerere. Acesta din urmă va tipări produsul personalizat și îl va expedia direct clientului.
Avantajele tipăririi la cerere
Imprimarea la cerere oferă mai multe avantaje față de modelele de afaceri tradiționale:
- Reducerea costurilor : Imprimarea la cerere vă permite să reduceți costurile de inventar și depozit. Nu trebuie să achiziționați în avans cantități mari de produse și, prin urmare, nu trebuie să suportați costuri de depozitare sau să vă ocupați de probleme de uzură;
- flexibilitate : imprimarea la cerere vă permite să creați și să vindeți produse personalizate. In acest fel vei putea satisface nevoile specifice ale clientilor tai si le vei oferi produse unice cu brandul tau;
- accesibilitate : print on demand este un model de business accesibil tuturor si iti permite sa incepi o afacere de comert electronic cu o investitie initiala relativ redusa;
- creare rapidă a produselor : datorită acestei platforme de imprimare la cerere , după crearea designului, îți poți crea produsele și le poți pune în vânzare în doar câteva minute;
- Livrare simplificată : Expedierea și onorarea comenzilor sunt gestionate de furnizorul dvs. După vânzare, veți avea de-a face doar cu asistența clienților.
Dezavantajele tipăririi la cerere
Imprimarea la cerere are și câteva dezavantaje:
- Marje de profit reduse : furnizorii de imprimare la cerere percepe vânzătorilor o taxă pentru imprimarea și livrarea produselor. Acest lucru poate reduce marjele de profit ale vânzătorilor. Desigur, comisionul este așteptat doar atunci când ți-ai vândut produsele. In lipsa vanzarilor nu vi se va percepe niciun comision;
- Timp de livrare mai lung : produsele personalizate trebuie tipărite și expediate de furnizorul de imprimare la cerere. Acest lucru poate duce la timpi de livrare mai lungi decât pentru produsele din stoc. Acest aspect, însă, poate să nu reprezinte o problemă. Este suficient să-l evidențiezi pe paginile site-ului tău. În acest fel, clienții tăi vor fi conștienți de faptul că achiziționarea produselor tale va duce la încă câteva zile de împlinire;
- limite de personalizare : posibilitățile de personalizare a produselor depind de furnizor și de produs. Pentru a decide ce produse să personalizați, va trebui să evaluați costurile de bază, opțiunile de personalizare, tehnicile de imprimare și dimensiunile disponibile.
Începeți un magazin de îmbrăcăminte imprimat la cerere
Dacă vânzarea de îmbrăcăminte cu propriul brand te fascinează și ți-ar plăcea să aplici modelul de afaceri print on demand, primul pas pe care trebuie să-l faci este să-ți înființezi propriul magazin folosind această platformă de comerț electronic .
Procedura de înregistrare este simplă: datorită ajutorului pe care îl veți primi prin e-mail, veți putea să vă configurați magazinul online în doar câteva clicuri și să începeți să vindeți articole vestimentare cu marca dvs.
Platforma este ușor de gestionat , nu necesită nicio experiență tehnică și oferă soluții automate pentru imprimare la cerere, permițându-vă să intrați în contact cu numeroși furnizori la care să apelați pentru imprimările dvs.
Veți fi surprins de cât de ușor este să utilizați platforma de printare la cerere a Shopify , să vă conectați cu furnizorii și să vă simplificați afacerea datorită onorării semi-automate a comenzilor .